ای جان

ای جان

ای جان...ای جان...ای جان
ای جان

ای جان

ای جان...ای جان...ای جان

عشق و خیانت,دیس لاو



عشق و خیانت,دیس لاو
این حال ســگی...نتیجه گربه صفتی های توئه!!!
.
.
.
دوس داشتنه بعضیا دلیل نمی خواست…
گاو بودن می خواست که بحمدالله ما بودیم……!
.
.
.
اون لحظه که گفتی : یکی بهتر از تورو پیدا کردم
یاد اون روزایی افتادم که به ۱۰۰ تا بهتر از تو گفتم من بهترینو دارم  . . .ارهــ
.
.
.
دیار عاشقی هم شهر هرت داره !
خیلی راحت دل می دزدن ، دل می برن ، دل می شکنن …
.
.
.
من که به هیچ دردی نمیخورم …
این دردها هستند که چپ و راست به من میخورند …
.
.
.
بعضیا مثه چراغ زرد راهنمایی رانندگی هستن
هیچکس بهشون توجه نمیکنه هه
.
.
.
دنیای عجـیـبـیـسـت اینجا لبخند را هم
بـــایــد زد
.
.
.
کاش میشد بعضی آدما رو هم شبا ساعت ۹ گذاشت دم در...
.
.
.
آخه خدا جون! قربون بزرگیت، وفای سگ به چه کارمون میاد؟!

یه فکری به حال آدمات میکردی!

.

.

.

دیگه بهت نمیگم برو به جهنم.  آخه  مگه جهنمیا چه گناهی کردن

که باید عوضی مثل تو رو تحمل کنن؟!

.

.

.

به بعضیا باید گفت:
ﻛﺎﺷکی ﺷُﻌﻮﺭﺗﻢ،
ﻣِﺜﻞ ﻟﻴﺴﺖ ﺩﻭﺳﺘﺎﺕ ﻫﺮ ﺭﻭﺯ ﺑﻪ ﺗﻌﺪﺍﺩﺵ ﺍﺿﺎﻓﻪ ﻣﻴﺸُﺪ!

.

.

.

قابل توجه اونایی که خودشون رو میگیرین
چاه توالت عمومی هم هفته ای دوبار میگیره، فکر نکنن خبریه…..!